top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Trainingsweekend Merida Bassa

Zoals jullie misschien hebben gelezen, stond afgelopen weekend een teamweekend met het Merida Bassa Biking Team op het programma. Wat een lol, gezelligheid en plezier hebben we daar gehad! Naast diverse teambuilding activiteiten, werd er natuurlijk ook serieus getraind. De omgeving van Bad Bentheim, Hörstel en de nieuw aangelegde techniciteiten op het parcours van Oldenzaal leenden zich hier goed voor! Ik wil graag mijn teamgenoten, het Merida Bassa Biking Team en in het bijzonder Rob Postma en Linda ter Beek bedanken voor het leuke weekend!

Daarnaast heb ik dit weekend ook de auto van Hofsta Hulshof bouw bv mogen lenen. Naast het feit dat zij, in samenwerking met Aalbers bv, mijn wedstrijdwielen gesponsord hebben, staat hun auto ook altijd tot mijn beschikking. Iets waar ik ongelooflijk blij mee ben!


bottom of page