top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Heeswijk-Dinther: 7e.


Op de sportdag waar Tom Dumoulin, Max Verstappen en Mathieu van der Poel grote successen konden behalen, heb ik na een tijdje van radiostilte gisteren mijn eerste wedstrijd weer gereden in Heeswijk-Dinther, ook wel sjeeswijk genoemd. Nadat ik in Beringen hard gevallen was, mijn knie geblesseerd had daarbij, heb ik ongeveer 4 weken niet tot nauwelijks kunnen trainen. Nu ik weer 3 weken volledig kon trainen en de laatste week zelfs volledig pijnvrij, was het tijd om weer terug te keren aan de startlijn. En wat voor wedstrijd was het. Bloedjeheet, stoffig en geen hoogteverschil (op een klim van 2m na dan). Van te voren wist ik al dat het moeilijk zou worden, maar dit was toch wel echt weer ouderwets zwaar afzien! Bij de start kwam ik al vrij snel alleen te zitten, wat niet echt in mijn voordeel werkt; lange rechte stukken en Sanne zijn nou eenmaal geen combi. Zo was ik eigenlijk halverwege de wedstrijd al helemaal klaar met het rondje, kon niet meer lekker zitten en alles deed pijn. Dat ik 7e geworden ben, is een begin. Over 3 weken is het koers in Assen, een rondje die ik in elk geval leuker vind! Maar eerst, lekker op trainingsweekend met het Merida-Bassa Biking Team:D

-XoXo Sanne-


bottom of page